Strony

piątek, 6 grudnia 2013

Piękne i długie włosy na wyciągnięcie ręki

Witam ! :)

Już od jakiegoś czasu szukałam sposobów na piękne i długie włosy , w internecie aż roi się od porad dlatego sama postanowiłam kilka z nich wypróbować . Niestety nie jestem w stanie teraz pokazać efektów ,musicie wierzyć mi na słowo ,że było warto:) Zacznę od tego , że postanowiłam przystopować z drogimi maskami i szamponami , postawiłam na tańsze ale wcale nie gorsze kosmetyki a rezultaty są naprawdę o niebo lepsze.

1. Zacznę od bardzo popularnego olejku/wcierki do włosów JANTAR 
Cena: od 16 do 20 zł w zależności od sklepu.
Działanie: Olejek ma za zadanie pobudzić cebulki włosów do szybszego wzrostu , odżywia i nadaje blasku , dodatkowo można zaobserwować wysyp babyhair :) 

Opinia: W moim przypadku olejek sprawdził się znakomicie , włosy urosły mi w ciągu miesiąca 2 cm a od kilku lat "stały w miejscu" , wbrew pozorom nie ma aż tak olejkowej konsystencji dlatego włosy się nie przetłuszczają. Olejek wciera się w skórę głowy ale można także użyć go na całą długość włosów ,wtedy lepiej się układają i są błyszczące, zauważyłam również ,że mniej ich wypada. Jedna buteleczka starczyła mi na miesiąc.


2. Oprócz olejku kupiłam też tabletki ,które mają zadanie również przyspieszyć wzrost włosa , są to tabletki CALCIUM PANTOTHENICUM JELFA - w opakowaniu znajdują się 2 blistry po 25 tabletek , ja brałam 4 dziennie ,można brać mniej lub więcej(chyba do 6) dokładne stosowanie jest na ulotce , warto kupić i wypróbować zwłaszcza , że cena jest niewielka bo tylko 6,95 zł , ale to również zależy od apteki ,raz zapłaciłam nawet 9 zł.


Zauważyłam ,że to całe zapuszczanie włosów nie ma sensu ,gdy końcówki są w złej kondycji i łamią się ,dlatego żeby tego uniknąć pobiegłam do rossmanna i kupiłam odżywkę w sprayu do zniszczonych i łamliwych końcówek. Nie będę pisać co to za odżywka ponieważ myślę ,że ta może być dowolna byle odpowiadała naszemu problemowi.,najlepiej kupić taką ,która dodatkowo posiada termoochronę :) Ciężko jest się obejść w życiu codziennym bez lokówki czy prostownicy , każda chce być przecież piękna bez względu na to czy zapuszcza włosy czy nie ,ale wiadomo że bez torturowania włosów gorącem ,znacznie szybciej będą zdrowsze :)

Ważne jest również dobranie szamponu ! pamiętajmy ,że szampon dopieramy do skóry głowy a odżywkę do włosów!

Celem tego bloga jest pokazanie jak w prosty i tani sposób ,co nie oznacza nieskuteczny , zadbać o swoją urodę , chciałabym żebyście dzieliły się swoimi doświadczeniami w komentarzach na temat tych kosmetyków a także jeśli spróbowałyście czegoś innego , piszcie o tym ,sama chętnie wypróbuję wasze urodowe triki :) 

W następnym poście napiszę o pielęgnacji twarzy , jak poprawić jej koloryt na dłużej ,żebyśmy nigdy nie musiały rano biegać do łazienki poprawić się zanim wstanie nasz facet :D 

1 komentarz:

Retromoderna pisze...

Ciekawy produkt, może się na niego skusze ;)